Ambil Air Secukupnya


                                AIR OH AIR......

Air merupakan sumber kedua terpenting selepas udara.....manusia tidak akan boleh hidup tanpa air setelah 4-5 hari....dalam sehari ketika cuaca panas pasti memerlukan air...dalam kehiupan seharian air adalah yag paling penting....lagi-lagi wanita ni kan memang akrab dengan air....bukan kerja dengan Lembaga Air tapi kerja memasak basuh kain,basuh pinggan mangkuk dan banyak lagi.


                                                         AIR UNTUK MEMASAK


                                                  AIR UNTUK MEMBASUH PAKAIAN

AIR MINUMAN

KEPERLUAN DAPUR


MEMBASUH PINGGAN MANGKUK

Betapa pentingnya air dalam kehidupan harian


KEPERLUAN AIR UNTUK DIRI DAN BADAN

  • Volume air dalam tubuh manusia rata-rata 65% dari total berat badannya,dan volume tersebut sangat bervariasi bergantung pada individu ,bahkan juhga bervariasi pada antara bahagian tuun seseorang.
  • Keperluan air mengikut bahagian dalam tubuh manusia adalah seperti otak 74.5%, tulang 22%, ginjal 82.7%, otot 75.6% dan darah 83%.
  • Setiap hari lebih kuran 2.272 liter darah dibersihkan oleh ginjal dan sekitar 2.3 liter diproduksi menjadi urine.Selebihnya diserap kembali menjadi aliran darah.

PESANAN PELANGGAN SHAKLEE

Kepada pelanggan saya yang dihormati dan yang setia dengan shaklee .....jangan lupa minum air banyak ye kalau anda mengambil supplement shaklee ni....tak ambil shaklee pun memang kita digalakkan untuk minum air antara 6-8 gelas sehari bersamaan 2-3 liter sehari...so kalau ambil shaklee dan air yang cukup maka segala kesihatan yang dihajati pasti menjadi....

SELAMAT MENCUBA DAN SALAM KASIH SAYANG




No comments:

Post a Comment

 
Design by Fatin Hazwani. Copyright by AinBeautifulHouse.