Hebat sangatkah VIVIX shaklee?Jom tinjau




Semua dah tidur dan malam yang hening ni boleh la nak sambung kerja dengan tenang.First sekali mestilah nak update blog yang sekarang ni dah jadi hobi baru ain..seronok tau update ni ....sebab dapat membantu dan berkongsi tentang kesihatan dan manfaat setiap produk shaklee .

Hari ni nak berkongsi tentang Vivix. Apa kebendanya Vivix ni???.Macam Honda civix kah.Dapat honda civix best jugak...tu lah ain kata tadi masuk biz shaklee sangat seronok dapat macam-macam. Dapat menolong orang....dapat menjana kesihatan dengan pengamalan supplement shaklee dan dapat pahala insyaallah.Tolong orang dapat pahala tak?Kalau diselitkan dengan ikhlas insyaallah akan dapat.Oppss...jom terus pada fokus iaitu Vivix!!!


PENGENALAN VIVIX

Vivix merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia.Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Tu dia anti penuaan terbaik....Kita ni selalu terdedah dengan cahaya matahari.Kulit kita ni sawo matang sebab matahari tapi sebenarnya memang putih kan hihihi....




APAKAH KELEBIHAN VIVIX SHAKLEE??

1)Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan proses penuaan.

Terdedah kepada cahaya matahari juga boleh menyebabkan kulit kering serta kulit mudah kusam dan tidak bermaya.Maka muka dan kulit akan kelihatan lebih berusia daripada umur sebenar.Tekanan kerja zaman sekarang yang terlalu sibuk juga menyebabkan kehidupan seharian yang tidak menentu menampakkan lagi diri kita lebih berusia.Pengambilan vivix dapat melambatkan sel penuaan yang memberikan khasiat kepada sel badan dan ketahanan badan.

2) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia

setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita.Dengan vivix DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

3) Vivix melambatkan penuaan AGE(advance glycation end products)

Penimbunan AGE(advance glycation end products) akan menyebabkan kerosakan sel.Ramuan vivix yang 10x lebih kuat dari resveratol(kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambakan penuaan AGE.

4) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel
Tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru .(mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh).






BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK DENGAN BERKESAN?


Rahsianya kerana vivix melindungi dan membaik pulih sel DNA kita disamping mengelak penimbunan protein AGE dalam badan.





KEBAIKAN VIVIX SHAKLEE


  • Membaiki sel yang rosak dengan pantas dan amat sesuai untuk mereka yang baru sahaja menjalani pembedahan.
  • Memelihara keseluruhan kesihatan
  • Anti oksida yang sangat baik-awet muda
  • Membantu anda merasa lebih bertenaga
  • Mengurangkan risiko kanser
  • Membantu pesakit diabetic
  • Menguatkan sistem imun



Banyakkan kelebihan dan kebaikan vivix?? Kehidupan sekarang yang memerlukan supplement untuk mencegah daripada pelbagai penyakit akibat daripada pencemaran, penggunaan semburan  bahan kimia, air yang tidak ditapis dan tekanan hidup yang menyebabkan badan menjadi lemah dan kulit muka menjadi kusam akibat tekanan dari dalaman yang kita tidak sedar. 






Jom amalkan vivix pasti anda mendapat manfaat yang berlipat ganda. Dapatkan harga 15%-25% lebih murah dengan menyertai membership secara PERCUMA dengan pembelian 2 botol vivix.




No comments:

Post a Comment

 
Design by Fatin Hazwani. Copyright by AinBeautifulHouse.