MALU TENGOK MUKA SENDIRI DI CERMIN

Takut tengok cermin dek kerana jerawat banyak di muka.Nak tengok muka sendiri pun tak sampai hati...jerawat batu berketul- ketul ...besar - besar pulak tu...aduih...mental fizikal terseksa rasanya...semua perkara yang dilakukan semua serba tak kena...makin lama jerawat semakin banyak...pendam perasaan, stress,tak bebas, malu semua ada...lama- lama minda jadi negatif tapi sebenarnya adalah seorang yang ceria dan bersemangat!!!



Banyak faktor yang menyebabkan jerawat ni antaranya pemakanan,keturunan,jenis kulit dan hormon badan yang tidak stabil.

Ramai orang tak tahu sebenarnya jerawat yang tumbuh adalah disebabkan hormon dalaman yang tidak stabil.Kebanyakan dari mereka hanya memilih dan menggunakan pencuci muka untuk pulihkan jerawat hanya dari luaran sahaja.Pelbagai produk digunakan untuk membersihkan dan menghilangkan jerawat dari luaran sahaja namun semuanya gagal. Ini kerana kurangnya ilmu bahawa jerawat yang tumbuh disebabkan oleh hormon di dalam badan tidak stabil.



Tidak perlu lagi rasa lemah,rendah diri,negatif disebabkan JERAWAT. Cari ikhtiar dan pulihkan kulit muka sehingga berjaya.Jom cuba pulihkan jerawat dengan perbetulkan  dahulu hormon dalam badan supaya ikhtiar untuk hapuskan jerawat degil berjaya.

Supplement Untuk Set Kulit Wajah:

1.GLA COMPLEX

GLA Complex mampu menstabilkan hormon dalam badan.Apabila dah stabil gla juga akan menghalang jerawat dari terus membiak...Biak kau...Itulah pentingnya nak pulihkan jerawat kena stabilkan hormon dalam badan dulu.

2.VITAMIN C

Vitamin C ni memang sabagaimana kita tahu baik untuk kulit.Membantu mengecutkan jerawat dan beransur hilang.
Jika mengamalkan vitamin C kulit akan semakin cerah dan bersih.

3.VITAMIN E

Vitamin E mempunyai dua fungsi iaitu pulihkan dari dalam dan luar.Vitamin E boleh buat masker.Picit dan kemudian sapukan di muka.Pastikan kulit bukan dari jenis kulit yang berminyak.

4.COLLAGEN POWDER

Collagen untuk melambatkan proses penuaan dan anti aging.Maksudnya dengan pertambahan kolagen akan membantu melambatkan proses berkedut dan lebih awet muda.Kollagen akan berkurangan dari semasa ke semasa kerana beberapa faktor antaranya terdedah kepada pancaran matahari,pencemaran dan pemakanan.Selain daripada itu dapat memcerahkan kulit muka,hilangkan jerawat dan jeragat.

5.ESP ISOLATE POWDER
ESP ni sejenis soya NON GMO.Berbentuk serbuk.Dibancuh dengan air kosong.Membantu memberikan kecerahan kulit.Diambil sebelum makan untuk memberikan kesan yang lebih efektif dan mesti minum air kosong 2-3 liter.

Itulah antara set kecantikan untuk hilangkan jerawat,jeragat,parut dan mencerahkan kulit muka.Vitamin yang ain paling suka adalah vitamin C sebab memulihkan kulit  dari dalam seterusnya terpancar ke luar.

Jika berminat boleh terus hubungi butiran dibawah.Ingatnya sekarang promosi set kulit ni:
- Vitamin C dan Vitamin E [ Beli 6 Free 1]
- Vitamin C dan Vitamin E [Beli 2 5% off]
-Collagen Powder [ Beli 3 free 1]

Hubungi:
- ainbeautifulhouse.blogspot.com
-fb: AinAini
-FP:wafa qaisara de shoppe
-SMS/wasap 0138397082.



No comments:

Post a Comment

 
Design by Fatin Hazwani. Copyright by AinBeautifulHouse.