Darah Tinggi mencanak Turun dengan VIVIX


Darah tinggi atau hypertension merupakan antara penyakit termasuk dalam rangkaian penyakit orang kaya.Itu dahulu.

Namun sekarang tidak mengira siapa dia,apa status dia,kaya atau miskin semua golongan tidak mengira muda terutama yang telah berumur penyakit ini akan hinggap dan menyapa dan singgah di tubuh sekiranya pemakanan tidak dikawal.

Paras tekanan yang mencecah sehingga 200 berisiko menghidap stroke.Sebelum berlakunya keadaan sebegini wajiblah mencari alternative untuk menurunkan paras tekanan darah tinggi supaya penyakit terkawal.

Jika telah sampai ke tahap bacaam 200 dan secara pantas stroke menyerang dan mengakibatkan  pergerakan akan terbatas dan segala aktiviti kegemaran terpaksa dihentikan.


Malaysia memang kaya dengan variasi makanan.Tidak salah untuk merasa semua makanan tetapi biarlah mengikut kuantiti keperluan badan.

Gaya hidup perlu sesuai dan lebih sihat.Ramai penghidap darah tinggi yang masih setia menunggu giliran untuk berjumpa doktor ketika appointment.

Seawal jam 7.00 pagi beratur untuk mendapatkan nombor giliran.Saya pun beratur sebab anak demam.

Pemeriksaan doktor mengikut tarikh yang telah dijanjikan adalah perlu dan mengambil ubat yang mungkin akan diambil seumur hidup!.

Jom saya bocorkan rahsia untuk sembuhkan darah tinggi dengan supplement yang berkesan,selamat,semulajadi tanpa sebarang bahan kimia mahupun dadah.

                          VIVIX SHAKLEE

Vivix telah berada dipasaran hampir 60 tahun dengan pelbagai kajian yang telus. Vivix merupakan produk yang dihasilkan daripada bahan semulajadi tanpa bahan kimia.

Memang kita nak sembuh daripada penyakit dan pilihlah produk yang berkesan dan tiada langsung bahan kimia atau dadah yang masuk dalam badan kita.

Sembuh pun dapat,sihat pun dapat,selamat pun dapat.

Vivix ni mampu menurunkan tekanan darah tinggi.Jangan sampai kena stroke baru nak bertindak.

Jom tengok pula testimoni di bawah ni.Ramai yang telah bebas daripada darah tinggi kronik.Jom sihat dengan VIVIX : )










Ramai yang berjaya bebaskan diri.Siapa tak nak tengok mak ayah sihat kan.Seronok dikala melihat Ibu ayah tersenyum setelah bebas darah tinggi.Tak perlu risau lagi :)

Berminat? Boleh hubungi:
Ain==>013-8397082

No comments:

Post a Comment

 
Design by Fatin Hazwani. Copyright by AinBeautifulHouse.