Dua angka ketiga angka

Alhamdulillah....malam sudah menjelma anak- anak sudah beradu...inilah waktu sesuai untuk update entry blog kesayanganku.Alhamdulillah bulan ni semakin bertambah...apa yang bertambah? Anak ke? Ooo...anak belum lagi setakat ni.Alhamdulillah...Allah ada perancangan untuk hambanya.
Daripada 2 angka ke tiga angka.Sesuatu yang tidak terjangkau pada mulanya,3 angka sangat bermakna kepada saya...tak tahu lah pada orang lain....tapi sapa nak bagi free RM 100 kn....Nak nak lagi time cuti sekolah ....so bolehlah bawa anak2 jenjalan melancong yang dekat- dekat pun kira orait apa?Lepas duit minyak....so ain nak berkongsi antara sebab terjebak dengan bisnes Shaklee:



1) Bantu dan berkongsi kebaikan Shaklee

Shaklee adalah supplement kesihatan (Health Care) secara khususnya. Namun dalam Shaklee juga ada Set penjagaan rumah ( Home Care) dan Nutrition.Mencegah lebih baik dari mengubati.Pengamalan Shaklee dapat membantu mengurangkan masalah kesihatan yang anda alami.



1) Bantu suami
Ada antara kita nak side income sebab nak bantu suami.Perbualan saya dengan hubby dalam kereta sementara nak sampai rumah
- minyak dah naik
- harga barang semakin tinggi
- kos hidup meningkat
- rumah semua harga 6 angka.
So apa lagi bertindak sekarang ....mulakan langkah ye sayang- sayang semua.Tak perlu marah- marah dan tuding jari pada sesiapa kalau barang dah naik.Cari jalan penyelesaian dan selesaikan masalah kewangan.



2) Nak pergi melancong
Hehehe...sindir diri sendiri nampak.
Melancong antara impian ain.Melancong free trip tau...dalam dan luar negara.Akan datang semoga Allah luaskan rezeki dengan 4 angka pulak.Amin.



3) Nak tunaikan zakat
Melalui zakat kita boleh bantu orang susah.Selalunya setahun sekali je kan ....apa kata tanamkan Azam untuk mulakan langkah dan dapatkan cash back/bonus yang tinggi supaya  boleh beri zakat banyak.



4)Bersedekah
Senyum pun sedekah...dapat pahala juga.Dengan bersedekah dapat bantu orang lain dalam kesusahan dan kemisin

Semua diatas boleh dijadikan push factor untuk terus berjaya.Kalau ingat push factor secara automatik kita akan terpush untuk lebih berjaya mengikut target yang telah dirancang.

Jom sapa yang terpush..... mulakan langkah pertama sekarang.Kita orang biasa yang tak mampu nak menyekat kalau harga ikan,ayam,rumah,barang runcit mahal.Buangkan alasan dan bina tembok kejayaan!!!

Untuk pertanyaan dan order barang:

Fast Reply :- 013-8397082


No comments:

Post a Comment

 
Design by Fatin Hazwani. Copyright by AinBeautifulHouse.