Set Mengandung Shaklee~Vitamin untuk Memenuhi Keperluan Nutrisi ketika Hamil


Selamat Datang dan Tahniah diucapkan atas Kurniaan cahaya mata yang ditunggu-tunggu selama ini.Kini tiba masanya saat anda dan bayi anda mendapat manfaat kebaikan Set Mengandung Shaklee untuk memenuhi keperluan anda sebagai seorang Ibu Hamil di sepanjang tempoh kehamilan.


Seperti sedia maklum Ibu Hamil pasti mengalami beberapa situasi yang meninggalkan "kenangan manis" buat ibu-ibu hebat. Hanya orang yang mengalami dan ibu yang pernah hamil sahaja memahami situasi dan keadaan -keadaan yang tertentu.Antara persoalan-persoalan yang sentiasa bermain di minda ketika hamil:-

1.Apakah cabaran yang lazim dialami oleh ibu hamil?

Morning Sickness,Anemia,Sakit pinggang,Bengkak kaki atau tumit kaki,Berat badan meningkat dan banyak lagi.

2.Apakah Zat Nutrisi yang penting untuk Pertumbuhan Bayi

Protein, Omega 3, Folic Asid dan banyak lagi.

3.Bagaimana Ibu Hamil mendapat Nutrisi yang diperlukan sepanjang kehamilan?

Ibu Hamil mestilah mengambil makanan yang berzat dan nutrisi yang seimbang bagi memenuhi keperluan diri dan bayi. Pertumbuhan bayi amat penting demi keselamatan dan kesihatan sepanang berada di alam rahim.


4. Apakah yang perlu dilakukan sekiranya Ibu Hamil mengalami Keputihan yang melampau?

Ibu Hamil biasanya mengalami antibodi yang rendah kerana semua sumber dalam badan dikongsi bersama dengan bayi.Biasanya ibu Hamil mengalami keputihan yang luar biasa (sehingga perlu menggunakan pantyliner) kerana sehingga menyebabkan ketidak selesaan kepada ibu hamil. Bagi mengelakkan berlakunya jangkitan kuman pada otak bayi Ibu Hamil mestilah mengambil Alfalfa Shaklee yang boleh membantu mengurangkan keputihan yang melampau ketika hamil.



Apakah Nutrisi Yang Penting Untuk Ibu Hamil.

Seseorang Ibu yang sedang mengandung secara amnya perlu mengambil bijirin dan sayuran hijau yang banyak untuk memenuhi keperluan acid folic dan protein serta karbohidrat untuk tenaga,

Kekurangan zat akan menyebabkan ibu hamil mendapat masalah anemia yang boleh mengancam kesihatan. Anemia bukan sahaja mengancam kesihatan si ibu malahan kepada bayi dalam kandungan. Sangat penting ibu mengandung tahu nutrisi yang diperlukan ketika mengandung supaya kesihatan semasa dan selepas kehamilan lebih terjamin.

Mengapa Doktor Membekalkan Vitamin untuk Ibu Hamil

Kerana semasa hamil tubuh ibu memerlukan dua kali ganda lebih nutrien tertentu untuk disalurkan kepada bayi dalam kandungan yang sedang membesar.

Malangnya penyediaan makanan pada hari ini menyebabkan kebanyakan nutrisi berkurangan dan tidak mencukupi untuk keperluan badan.

Tambahan Tenaga untuk Ibu hamil


Set Ibu Hamil


Set Kehamilan Trimester 1


Set Kehamilan Trimester 2

Vitamin Ibu Hamil



Kesimpulan daripada Set Ketiga-tiga Trimester

Trimester 1
~Vitalea
~B-Complex
~Vitamin C
~Ostermatrix

Trimester 2
~Vitalea
~ESP
~B Complex
~Vitamin C
~Ostermatrix

Trimester 3
~Vitalea
~ESP
~B Complex
~Vitamin C
~Ostermatrix
~Omega Guard


Hubungi:

www.ainbeautifulhouse.blogspot.com
www.fb.com/Ain Aini
www.fp.com/wafa qaisara de shoppe
sms/whatsapp:013-8397082
fast reply whatsapp

No comments:

Post a Comment

 
Design by Fatin Hazwani. Copyright by AinBeautifulHouse.