Tips turunkan berat badan

Hai....jumpa lagi sayang semua...semakin seronok buat shaklee sebab boleh berkongsi kebaikan daripada supplement ni.Masuk kelab ibu- ibu sebenarnya banyak halangan dan masalah ibu- ibu ni terutama tentang kesihatan anak...memang tak lena tidur kalau anak kurang sihat kan....satu lagi hati girang sebab dapat post entry dengan Telefon bijak ni....harap- harap manusia lebih bijak daripada telefon tidak bernyawa ni namun memberi manfaat.

Tapi kali ni nak ambil masa sikit Istimewa untuk ibu- ibu dan yang selain ibu pun boleh share sekali...kurangkan berat badan dan pasang badan....he he.jom tengok tips kurangkan berat badan.



Tips Badan slim dan sihat

~Bersenam sekurang- kurangnya 3 kali seminggu.
~Kurangkan pengambilan makanan berkolestrol tinggi.
~Kurangkan makan berlemak
~Kurangkan makan manis
~Minum air kosong 3 liter sehari
~Tinggalkan air Batu
~Lebihkan makan sayur dan ikan.
~Kurangkan jumlah kalori ketika makan
~Berhenti makan sebelum kenyang

Wah.....banyak nye tips nak kurus dan turunkan berat ni.Boleh tak agak-agak nak istiqamah dan buat selalu.Terutama yang no.1 tu.Nak pergi kerja lagi....mana nak exercise lagi......balik kerja pun dh pukul 5 sampai rumah pukul 8...hujung minggu nak kemas rumah...lipat kain bertimbun....cuci dapur dan tandas.....aduh ....baik cari supplement je .......itu antara luahan para ibu dan wanita yang telah berumahtangga dan beranak pinak....jom ain tolong selesaikan.....

Tips untuk ibu sibuk uruskan rumahtangga

~Ambil sedikit masa bawa anak-anak berjalan di luar rumah.Gunakan scroller dan sambil berjalan untuk bersenam bawa anak melihat sekeliling dunia luar.Ibu dan anak mendapat manfaat.

~Tinggalkan dan lupakan sementara aktiviti dalam rumah untuk senaman ringkas di luar rumah di samping membawa anak melihat alam dan sekeliling.Pemandangan anak akan lebih luas dan terbuka.

~Bawa air kosong ke tempat kerja supaya lebih kerap minum air sehingga 3 liter.

~Lebihkan makan ikan dan sayur sewaktu rehat dan waktu  makan.

~Pilih makanan yang berkhasiat.

Kalau tips diatas pun tak sempat nak ikut boleh ambil set slimming ni ye.Sangat membantu dan mengurangkan berat badan.Ambil sebelum makan makanan berat atau pun pertengahan antara sarapan dan lunch.....sebab bila lunch tak rasa nak makan sangat dan kurang sedikit nafsu makan .....tapi jangan tak makan langsung sebab badan masih memerlukan tenaga Dan vitamin yang diperlukan

SET SLIMMING mudah dan ringkas.


SLIMMING SET

~Herb Lax
~Cinch TEA Mix
~ESP
~Omega Guard
~LECITHIN


~Fungsi
                            ~Buang Lemak
                            ~Bakar Lemak
                           ~Bina body

                      Testimoni Slimming Set

Ramai yang telah berjaya....dengan Cara
Makan yang betul dan pengambilan air kosong yang mencukupi serta aturan makan yang betul impian berat badan unggul akan anda kecapi.....diet pemakanan seharian yang betul akan mengabulkan impian bentuk badan yang menawan.Ditambah pula dengan set daripada shaklee semuanya tidak mustahil untuk kurus.

Kepada anda yang nak masuk ahli PERCUMA boleh membuat pembelian dengan ain seperti di bawah:

~Beli ESP 6 canister
~Beli vivix 2 botol
~Beli collagen 3 kotak

~Pembelian sehingga 200uv anda akan menikmati keahlian secara percuma seumur hidup.

Jom Join.Seronok buat shaklee....
Berkongsi pengalaman membesarkan anak dan berkongsi petua- petua dan tips yang baik yang boleh diikuti untuk kestabilan diri dan keluarga.

Hubungi:
WhatsApp Ain 0138397082

www.ainbeautifulhouse.blogspot.com
www.fb.com/Ain Aini
www.FP.com/wafa qaisara de shoppe
SMS/whatsapp 0138397082

Reply paling pantas whatsapp ye.






1 comment:

 
Design by Fatin Hazwani. Copyright by AinBeautifulHouse.